خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

شرکت های معتبر زیادی در زمینه تولید پرنده‌های بدون سرنشین مبتدی فعالیت دارند که اغلب دارای کیفیت ساخت قابل قبولی هستند. اما شرکت cheerson در عین رعایت کیفیت و فاکتورهای مهم، همیشه محصولات متفاوت و خاصی را ارائه می‌دهد. کوادکوپتر Cx-۶۰۵۷ یک کوادکوپتر تخم مرغی شکل است که به دلیل ظاهر جذاب ، طنز و دوست داشتنی خود ، از طرفداران ویژه ای برخوردار است.

 

 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

 

 

 

 
شاید از چهره طنز این کوادکوپتر انتظار نداشته باشید تا تمام فاکتورهای یک پرواز خوب و مناسب را عینا اجرا کند. اما بهتر است بدانید که کوادکوپتر تخم مرغی cx-6057 دارای یک جایرو شش محوره و hover برای اجرای یک پرواز پایدار و عالی ست.

 

 

 

پرواز پایدار پهپاد یا کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

 

 
قصد پرواز دارید؟ کافیست قسمت زیرین این کوادکوپتر را برداشته و جوی استیک رادیو کنترل را حرکت دهید تا بازوهای این کوادکوپتر به صورت خودکار باز شده و حرکت را آغاز کند.قسمت پایین بدنه پلاستیکی این کوادکوپتر در هنگام پرواز نقشی ندارد و تنها به عنوان محافظ بازوها و ملخ ها در هنگام حمل و نقل مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

 

 

 

پرواز پهپاد یا کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

 

 
امکان پرواز در شب به دلیل وجود LEDهای پرنور و کم مصرف از دیگر ویژگی‌های این کوادکوپتر دوست داشتنی است. از سوی دیگر نمیتوان قابلیت چرخش سه بعدی آن در حال پرواز را که به آسانی حتی برای خلبانان مبتدی قابل اجراست را نادیده گرفت.

 

 

 

 پهپاد یا کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

 

 
با وجود ابعاد نسبتا کوچک این کوادکوپتر میتوانید آن را علاوه بر محیط‌های بسته ، به راحتی در فضای باز (بدون باد شدید)  هم به پرواز در آورید. رادیو کنترل کوچک و خوش دست کوادکوپتر cx-6057 از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای کنترل استفاده می‌کند. به همین دلیل نیازی نیست نگران تداخل فرکانسی آن با دیگر فرکانس‌های موجود در محیط باشید.

 

 

 

رادیو کنترل پهپاد یا کوادکوپتر تخم مرغی CX-6057

 

 

بسته محصول کوادکوپتر تخم مرغی Cx-6057 شامل :

  • کوادکوپتر
  • باتری تک سل 305 میلی آمپر
  • پیچ گوشتی
  • کابل شارژر USB
  • ملخ اضافه
  • دفترچه راهنما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی