خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۰ ب.ظ

کوادکوپتر های بدون دوربین معمولاً برای سرگرمی و همچنین فراگیری خلبانی مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب کاربرانی که به دنبال یک کوادکوپتر بدون دوربین هستند با این دید به این پرنده ها نگاه می کنند که قرار است نقطه آغازی برای پرواز های بعدی شان باشد . یادگیری پرواز با استفاده از یک کوادکوپتر خوش قیمت و مقاوم کار عاقلانه و منطقی ای است که اکثر افراد برای شروع آن را انجام میدهند.

از آموزش خلبانی که بگذریم پرواز یک کوادکوپتر یکی از تجربه های بسیار جذاب است که لزومی به وجود دوربین برای لمس این تجربه نیست . بنابراین اگر فقط نیاز به تجربه حس پرواز دارید کافیست یک کوادکوپتر بدون دوربین با کیفیت بالا تهیه کنید تا بتوانید گام‌های اولیه برای ورود به این دنیای بی مرز را طی کنید.

از جدیدترین مدل های کوادکوپتر های سایما و دسته بندی کوادکوپتر های بدون دوربین می‌توان به کوادکوپتر بدون دوربین سایما x20 و کوادکوپتر سایما X21 و کوادکوپتر سایما X22 اشاره کرد.  این مدل‌ها به دلیل ابعاد جمع و جور و قیمت مناسب و همچنین مقاومت بسیار بالا از طرفداران زیادی برخوردار هستند. شرکت syma نیز به تازگی از مدل جدیدتر این دسته بندی یعنی سایما X23 رونمایی کرده است.  این کوادکوپتر علاوه بر ظاهر مشابه با نسخه های قبلی دارای مقاومت بدنه بالاتر و پرواز پایدارتر است تا به خلبان خود در  انجام یک پرواز نمایشی زیبا کمک کرده و اعتمادبه‌نفس پرواز را به خصوص در افراد مبتدی بالا ببرد.

پیش تر نسخه دوربین دار این کوادکوپتر یعنی سایما X23W را در ایستگاه پرواز دیده بودیم، که این کوادکوپتر نسخه بدون دوربین آن است. 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

خاموش شدن خودکار کوادکوپتر

از شایع ترین مشکلات در هنگام خلبانی کوادکوپترهای مبتدی و حرفه ای به ویژه به دست خلبانان تازه کار برخورد این پرنده ها با موانع مانند درخت ، سیم ، کابل و یا امثال اینهاست.  در مدل های دیگر برخورد کوادکوپتر با یک مانع یعنی جلوگیری از چرخش ملخ ها و آسیب رسیدن به موتور ها و برد ها.  در خوشبینانه ترین حالت فقط ملخ کوادکوپتر خواهد شکست اما در مراحل بعدی اگر به موقع واکنش مناسبی توسط خلبان صورت نگیرد، موتور کوادکوپتر و همچنین برد مرکزی آن آسیب می بیند.

از ویژگی های بارز کوادکوپتر syma X23 خاموش شدن این پرنده در هنگام برخورد با موانع است. این کوادکوپتر از سیستمی بهره‌مند است که به آن اجازه می دهد تا به محض لمس مانعی در مسیر چرخش ملخ ها کوادکوپتر را به سرعت خاموش کرده تا از آسیب رسیدن به ملخ ها ، موتورها و سایر قطعات آن جلوگیری شود.  بدنه مستحکم این کوادکوپتر باعث می شود تا حتی اگر از ارتفاع بالایی سقوط کند،  آسیب چندانی نبیند پس بنابراین نیازی نیست نگران افتادن این کوادکوپتر از آسمان بر روی زمین باشید،  چون سازنده این پهپاد به خوبی این نکته را مد نظر قرار داده و استحکام بدنه را تا حد ممکن بالا برده است.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

قابلیت حفظ ارتفاع کوادکوپتر

این ویژگی را قبلا هم در کوادکوپتر های مشابه در سایر مدل ها و سایر برند ها دیده ایم . قابلیتی که به قدری اهمیت دارد که یکی از نکات حیاتی در هنگام خرید یک کوادکوپتر را به حساب می آید. قابلیت حفظ ارتفاع در آسمان از آن دست ویژگی هایی است که وجود آن سادگی کنترل کوادکوپتر را دو چندان میکند . بنابراین اگر یک خلبان مبتدی و تازه کار هستید باید بدانید که این ویژگی می تواند کمک بسیار زیادی در کنترل پهپاد به شما بکند.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

پرواز و فرود کوادکوپتر تنها با یک دکمه

این طور که به نظر می‌رسد شرکت سایما برای ساده تر کردن پرواز این کوادکوپتر از هیچ چیزی کم نگذاشته است. شاید باور نکنید اما جالب است بدانید که این کوادکوپتر قابلیت پرواز و فرود خودکار دارد، اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید مطمئناً می دانید که یکی از سخت ترین کارها پرواز و به خصوص فرود آوردن نرم و آرام کواد کوپتر است.  با این ویژگی می توانید با خیال آسوده کوادکوپتر خود را پرواز داده و یا فرود بیاورد هرچند که قبلا هم گفته بودیم بدنه مستحکم این پهپاد جای نگرانی برای ضربه های وارد به آن را به حداقل رسانده است.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

مد هدلس کواد کوپتر

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کواد کوپتر را به دست گرفته باشید، مطمئناً می دانید که یکی دیگر از دشواری‌های پرواز یک کوادکوپتر پیدا کردن مسیر حرکت آن است. دستورات چپ راست عقب و جلو شما روی رادیو کنترل زمانی به درستی اجرا می شود که سر کوادکوپتر دقیقا رو به روی شما قرار بگیرد. هر تغییر زاویه ای از سر کوادکوپتر نسبت به رادیو کنترل باعث می شود همان مقدار زاویه بر روی دستورات شما نیز اعمال شود.  بنابراین یک تغییر زاویه ۱۸۰ درجه ای باعث می‌شود تا دستور راست شما روی رادیو کنترل چپ اجرا شده و دستور عقب به صورت جلو پیاده سازی شود . این مشکل زمانی بروز می کند که قصد کنترل رادیو کوادکوپتر و جلوگیری از برخورد آن با یک مانع را داشته باشید . مد هدلس ویژگی است که به شما کمک می کند تا بتوانید کوادکوپتر را فارغ از جهت آن کنترل کنید با فعال کردن این مد، کوادکوپتر فارغ از جهت سرپرنده دستورات راست چپ و عقب و جلو را به درستی پیاده سازی می کند.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

چرخش 360درجه کوادکوپتر درآسمان

چرخش ۳۶۰ درجه یک کوادکوپتر در آسمان مطمئناً از ویژگی های حیاتی پرواز و کنترل آن نیست اما برای اجرای یک پرواز نمایشی جذاب لازم است. کوادکوپتر syma X23  چرخش ۳۶۰ درجه در تمام جهات را دارا می باشد . فقط کافیست کمی از زمین فاصله گرفته با توجه به دکمه های روی رادیو کنترل در آسمان حرکات نمایشی به اجرا بگذارید.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

رادیو کنترل کواد کوپتر 

بدون شک رادیوکنترل تنها پل ارتباطی بین خلبان و کواد کوپتر است. کیفیت بالا و ارسال دقیق و به موقع دستورات از ویژگی هایی است که یک رادیو کنترل خوب باید از آن برخوردار باشد.  رادیو کنترل کواد کوپتر سایما X23 از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند که مناسب ترین فرکانس برای کاهش تداخل فرکانسی با سایر امواج در محیط است . راهنمای دکمه ها و جوی استیک این کوادکوپتر را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X23

بسته محصول کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 شامل :

  • کوادکوپتر
  • رادیو کنترل
  • دو جفت ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB 
  • پیچ گوشتی
  • باتری
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی